Komentari On/Off

Stalk me on twitter

Linkovi, djeco:

Gnu

Moj dijo svemira
Koalicija.net

Real ultimate power!!!
Planewalker

-Saturday morning breakfast cereal
-Alien Loves Predator
-Something Positive
-Order of the stick
-Percy the chicken
-Lumen&Kremen
-Monkey island
-Sob Sa Sobom
-Partially Clips
-Overkloking
-Kolumbo
-Atland
-Elftor
-XKCD
-PvP

Kset
Rasta Ites
Kamosutra

Mail me!


Blogovi koje pratim povremeno a nisu neki koji crtaju i to, ti su malo nize
Glupinickname 2
Tantarantacha
At the diner
Ribac

Crtachi i sl.:

Robert "Bob" Solanovic
Dubrafko Matakovic
Enrique Fernandez
Sideshowmonkey
Lewis Trondheim
Wayne Reynolds
Prokleti Bambij
Tony DiTerlizzi
Frano Petrusa
Nenad Barinic
Tomaz Lavric
Dario Kukich
Chris Riddell
Matt Wilson
Vinod Rams
Betsy Bauer
Matt Dixon
Paul Kidby
Crab Fu
Xaxaxa
Svagi
Ja

Animafestovi
Animafest 2004

srjeda
chetvrtak
petak

Animafest 2005

Utorak
Srijeda
Cetvrtak
Petak
Subota

Animafest 2006

Ponedjeljak
Utorak
Srijeda
Cetrtak
Petak
Subotnja dodjela
Epilok

Animafest 2007

Utorak 1
Utorak 2
Srijeda
Cetrtvak
Petak
Subota
Nedjelja

Animafest 2008

Subota 1
Subota 2
Nedjelja
Ponedjeljak
Utorak
Srijeda 1
Srijeda 2
Cetvrtak+dodjela
Epilog


ENT3RATYR0WNPUR2UNALRiSQ


Velki banner ono e

16.11.2007., petak

Animafest 2007 - Cetvrtak

Tchetvrtak :E

Totalno sam neispavan, pokusavam se cjeli dan odrzat budnim raznim oblicima kofeina, jedva gledam i pece me desno oko pa na njega zmirkam dok ovo tipkam. Ak Vam se sljedeci post bude cinio bezivotnim u odnosu na ove ostale, unaprjed se ispricavam... U stvari, boli me kurac


18 h Obitelj Christie
Phil Mulloy, VB, 2007, 80’

Prvu epizodu ovog sam vec gledo, mislim da na proslom animafestu. Sad su se ovi pravili pametni pa su strpali hrpu epizoda i proglasili to dugometraznjim filmom. Radi se o britanskoj nakupini cudnih i pomalo ruznih dijaloga medju sintetiziranim glasovima i nabrzinu nashkrabanim sjenama od lica raznih likova. Rezultat je zapravo dosta simpatican i elektronican i ima miljon boja i elektronske zvukove i brzo se vrti ljevo i desno i ljevo i desno... i uzbrzo sam zaspao i probudio se pred kraj crtica

Zapravo se radi o vrlo zabavnom 15-minutnom djelu (jebiga, meni je ukupno trajo 15 minuta) samo sto je slozen na najzbrzaniji moguci nacin. Kompletne animacije ak ima 100 slika onda sam puno reko, razgovor i glumu je ogromnim djelom obavila masina koja misli da je amiga 500, a ak nas vec englezi nisu nista drugo naucili (a nisu), otkrili su nam da je dijalog drugi najklaksi nacin da se proizvede humoristicni materjal. Prvi je srat po stvarima koje je neko drugi napravio

Moja konacna ocjena je bila 3 jer sam bil indiferentan od umora


Jedne noći u jednom gradu
Jan Balej
Češka, 2007, 67’


A kad sam ovo vidio, pomislio sam da sam ili ja lud il da me neko jebe. Najme, ovo je isto nakupina od nesto razlicitih epizodica i prvu sam gledao prosle godine na animafestu. E sad, oni su najavljivali neke puste horore a na kraju je ispala samo hrpa nasumicnih pizdarija koje ukljucuju djeda koj organizira sprovode za kucne ljubimce, dopera koj shmrce mrave sa secerom, lebdecu slonovsku glavu koja ispunjava zelje dvojici pijanaca, harmonikasa koj si prisije Van Goghovo uho i pocne farbat njegove radove te moja omiljena epizoda: Kafic sa mehanickim pijaninom u koj kad se ubaci novcic, pojave se duhovi iz nekog drugog vremena i piju

Super su svi skupa bili, lutke su odvratno neproporcionalno (citaj: genijalno) napravljene, ambijentalna muzika je ljepo ubacena... A ionak sam bil preumoran da bi naso neku primjedbu. Cak su i najave crtanih filmova danas bile skracene na 10 sekundi il manje. Ukratko, dal sam 4 jer 5 cuvam za nesto sto ce bit bolje nego wood&stock iako sumnjam da bu tak nekaj naislo


Aachi i Ssipak
Bum-Jin Joe, J. Koreja, 2006, 90'

Evo jednog korejskog akcijonog koj kombinira 3d jeftinu procesorsku snagu sa jeftinom korejskom klasicnom animacijskom snagom. Inace me jako nervira kad mi neko napravi crtani di pozadina ima trilion boja a pokretne stvari manje od pet, al odlucio sam to prezvakat jer je crtic stvarno divno snimljen. Reziser si je dao oduska sa cudnim kutevima i pomacima kamere, akcija je luda i podivljala, pozadinske muzike su predobre (osim onog sranja na odjavnoj shpici), likovi su predivno antipaticni i po crtezu i po ponasanju... Najveca primjedba mi je na prvu akcijonu scenu di nisam bio siguran ko je na kojoj strani i iz kojeg smjera sto dolazi jer se cini da je reziser odjebo pravilo ljeve i desne strane i samo vrtijo kameru kak se njemu sprcnulo

Radnja crtica je vrlo analno fiksirana. Najme, u nedostatku boljeg izvora goriva, ljudske fekalije su postale vrlo vrjedna stvar za koju je drzava spremna davati lizalice koje izazivaju ovisnost. Svaki gradjanin u shupku ima brojac impulsa i za svako sranje vlasnik shupka dobije lizalicu. Jedino sto lizalice izazivaju ovisnost, a djeca od ovisnika se radjaju (ili ovisnici to postaju? Mislim da sma prespavo dio di se to objasni) kao mali plavi mutanti koji se hrane lizalicama i ubijaju sve pred sobom da dodju do njih. Mali plavi su super nacrtani, puno ljudi se smijalo samo njihovoj ruznoj pojavi i glasichima (bi i ja al sam vec lagano bio ko zombij dok sam to gledao). Usput su tu dva glavna lika (aachi i ssipak) koji kradu i ilegalno trguju lizalicama te zenska koja spletom okolnosti (i cudnih planova negativaca) zavrsi sa cca 5-6 analnih sondi u shupku

bla bla bla, akcijono, napeto, duhovito, dugo trajalo, na odjavnoj spici upalili svjetlo pa ju nisam mogo glumit da citam i pravit se da znam vise od nula rjeci korejskog, a za konacnu ocjenu sam dao 4 nakon cega sam otiso doma spavat. Lakunoc

- 00:28 - Komentiruj (3) - Isprintuj - Zlinkuj