Komentari On/Off

Stalk me on twitter

Linkovi, djeco:

Gnu

Moj dijo svemira
Koalicija.net

Real ultimate power!!!
Planewalker

-Saturday morning breakfast cereal
-Alien Loves Predator
-Something Positive
-Order of the stick
-Percy the chicken
-Lumen&Kremen
-Monkey island
-Sob Sa Sobom
-Partially Clips
-Overkloking
-Kolumbo
-Atland
-Elftor
-XKCD
-PvP

Kset
Rasta Ites
Kamosutra

Mail me!


Blogovi koje pratim povremeno a nisu neki koji crtaju i to, ti su malo nize
Glupinickname 2
Tantarantacha
At the diner
Ribac

Crtachi i sl.:

Robert "Bob" Solanovic
Dubrafko Matakovic
Enrique Fernandez
Sideshowmonkey
Lewis Trondheim
Wayne Reynolds
Prokleti Bambij
Tony DiTerlizzi
Frano Petrusa
Nenad Barinic
Tomaz Lavric
Dario Kukich
Chris Riddell
Matt Wilson
Vinod Rams
Betsy Bauer
Matt Dixon
Paul Kidby
Crab Fu
Xaxaxa
Svagi
Ja

Animafestovi
Animafest 2004

srjeda
chetvrtak
petak

Animafest 2005

Utorak
Srijeda
Cetvrtak
Petak
Subota

Animafest 2006

Ponedjeljak
Utorak
Srijeda
Cetrtak
Petak
Subotnja dodjela
Epilok

Animafest 2007

Utorak 1
Utorak 2
Srijeda
Cetrtvak
Petak
Subota
Nedjelja

Animafest 2008

Subota 1
Subota 2
Nedjelja
Ponedjeljak
Utorak
Srijeda 1
Srijeda 2
Cetvrtak+dodjela
Epilog


ENT3RATYR0WNPUR2UNALRiSQ


Velki banner ono e

07.06.2008., subota

Animafest Cetvrtak i dodjela nagrada

Da, to je kajdanka

I evo zadnjeg dana, kolko vec natipkam prije neg prestanem pa odgodim. Zbog nekih obaveza sam propustijo zadnje natjecanje za djecji film u 13 i bogzna kaje bilo u 15h, tak da sam tek u 17h zakasnio na

Studencko natjecanje 6k

Kad sam uletio unutra, tip mi se obratijo na engleskom... Ja fakat zgledam ko turist, nema drugog objasnjenja. Mora da je do kariranih kratkih hlaca il nekaj. No da, stigo sam taman na kraj govorancije i upo na prvi film. Odlicno, moracu kasnit cesce

Gorljivi mučenik / Ardent Martyr
Heli Ellis
Finska, 2007, digiBeta, 5'27''


Na zalost, nisam imo priliku puno pratit jer sam trazio svoju biljeznicu koja mi je ostala doma, tak da sam iz torbe scupo kajdanku koju iz nepoznatih razloga imam i krenuo pisat u nju. A crtic je nesto meni bilo nejasno, neki susjedi i medvjed ide i kajaznam. Evo mu 5/10, to je doboljno neutralno


Camera Obscura
Matthieu Buchalski, Jean- Michel Drechsler, Thierry Onillon
Francuska, Beta SP, 2007, 7’


Nekog sljepca su stavili na spravu od koje vidi ono sto drugi ljudi ne vide il mi od sprave vidimo ono sto on ne vidi da drugi ljudi ne vide, nisam bas shvatio, al se sve nekaj vrti oko njega a ja polako kunjam jer mi fali sna zadnjih tjedan dana, a smanjijo sam kofein da nebi usred festivala zgledo ko michael j. fox... Kaj ono pisem? Ah da, 5/10


Nepomičnost / Zastygłe
Maria Görlich
Poljska, 2006, Beta SP, 9'10''


Neke mrtve prirode i sranja, pojma nemam, prespavo sam. 3/10, jeba ih mrtva priroda


Prilagodba / Adjustment
Ian Mackinnon
Velika Britanija, 2006, Beta SP, 6'30''


Neko experimentalno sranje, tipa ostavi zenska, a ona mu je bila glavna inspiracija za crtanje, a ostavila ga je jer prebvec crta a premalo se bavi njiom i zapravo je tip u karini jer je neki ludjak koj nezna sto crta pa mu evo 2/10


Kućica za ptice / Bird House
Anna Virtanen, Elina Minn, Ami Lindholm
Finska, 2007, Beta SP, 7'03''


Neki horor, tip i zena ulete u stan i imaju vizije. Mislim da su nas vec Byron i Shelley naucili jednu pametnu stvar: Ne uzimati drogu u velikim praznim kuchama. Prespavo sam film al cinio se dobar. Evo mu 7/10 za svaki slucaj


Potpomognuta seoba / Migration assistée
Pauline Pinson
Francuska, 2006, Beta SP, 4'34''


Za ovaj sam glaso jer je prespaljen. Ptica nemre letit na jug u Dakar pa mora avijonom, al avijon vozi samo u zaboravih di koj je kao Dakar al usrano. I pizdi on napola kak to kam on to kak to on leti, al onda medo otme avijon i sretno svi odu u dakar. Zivijo terorizam! Moj glas je njihov. Sumnjam da je poslje bilo boljih crticha. Vjerojatno nije... A i da je, nebi znao jer sam ih prespavo

Probudjen i poluaktivan, krenuo sam na


Zadnje natjecanje, mislim da je 7

Najavilo, tugovalo, pustili matakovicevu najavu i natjecanja su zapocela


Gospođa Tutli-Putli / Madame Tutli-Putli
Chris Lavis, Maciek Szczerbowski
Kanada, 2007, 35mm, 17'21''


Ovo je jedan onako retro horor onako, al nisam ni sam siguran. Zena je obucena ko iz 30ih, al je vlak malo neki stari, a malo superbrzi. Uglavnom, zena prvo srece cudake po vlaku a onda po noci malo ima nocne more a malo mozda nema kajaznam i onda je tu neki nocni leptir i sve je to zajebano, al ono, nije bas za bacit. Ma evo mu 7/10, vlak ga odnijo


Idaho State Lottery Twister
Christopher Hinton
SAD, 2007, Beta SP, 0'30''


Odvratno ruzno animirana reklama di tip na telefon kaze totalno debilni prjedlog za reklamu za lutriju i to je onda reklama za lutriju. Zakon! 10/10



Izlaz / Exit
Grzegorz Koncewicz
Poljska, 2006, Beta SP, 10'35''


Neki tip pilji prek prozora u zensku i onda pn nju krene spashavat od nasilnog muza jer je ona zapravo striptizeta i onda ga skoro ulove, al on pobjegne u internete di oni krenu za njim al ih onda on razbije, al si on to samo brije. Prekrashno. 3/10


Čarobna pjega / A Magical Mole
Tzu-Ling Lin, Ren-Wei Huang, Jin-Wun Yan, Cheng-You Hou, Ting-Yu Huang, Bi-Chun Syu, You-Huei Cai
Tajvan, 2007, digiBeta, 6'50''


Ovo je jedan prekrasan crtic koj covjeka natjera na zivotno vazne odluke, pa sam tako ja odlucio da cu nakon ovog probat ostat budan i vise ni jedan ne prespavati. 5/10


Striper v0.1
Max Hattler
Velika Britanija, 2006, Beta SP, 0'30''


Neke crte pitche po ekranu, svira neka vijolina, idu neke boje, 2/10


Ples linija / Line Dance
David Ehrlich
SAD, 2007, Beta SP, 2'55''


Mislim da sam ovaj i prosli pogledo ko jedan. Ocito sam opet zaspo i to sam tek skuzio sad dok tipkam ovo. Svashta. A stas, 2/10


Zapisi - In memoriam Péter Mansfeld / Jegyzőkönyv – Mansfeld Péter emlékére
Zoltán Szilágyi Varga
Mađarska, 2006, Beta SP, 7'


Zapisi o smaknucu revolucijonara iz '59 u budinpeshti. Mocno je dosta i ima nekih "shaka u oko" aluzija kao npr da hrpa ljudi nisu ljudi nego su izrezani komadi drveta s njihovim slikama jer SVI SU ONI SAMO LUTKE U TIM OPASNIM POLITICKIM IGRAMAAA. BWAHAHAHAHAAAHh. Krasno. Da nije bilo tih suptilnih aludiranja, dobil bi vise, ovak mu evo 7/10


Okviri / Bildfenster | Fensterbilder
Bert Gottschalk
Njemačka, 2007, 35mm, 6'


Kolaz starih fotki i neki klavir svira i ulice putuju ko avti. Vrlo zanimljivo. 3/10


Sestre Pearce / The Pearce Sisters
Luis Cook
Velika Britanija, 2007, digiBeta, 9'17''


Ovo je bilo totalno opitcheno, dve sestre ruzne u pizdu materniju, love ribe i traze smrznute mornare koje skupljaju i balzamiraju za svoje privatne chajanke. Vidio sam poslje da je aardman produkcija sto mi je nevjerojatno jer dosad sam od njih vidio samo neke stvari prilagodjene djeci, al eto, ljepo je vidit da imaju shiroke vidike. 10/10.


Prošli put u Clerkenwellu / Last Time in Clerkenwell
Alex Budovsky
SAD, 2007, Beta SP, 3'55''


Ovo je jedno totalno nasumicno tripanje sa jakim kontrastom crne i bjerle, bez ikakvog smisla i poante. Za to sam glaso. Muzika je zakon, likovi su predobri i jako me podsjeca na long day of mr. Calpaccio koj mi je bil jedan od najboljih filmova na animafestu 2000 i neke, neda mi se sad trazit koje. Ak se nekom da nek mi trazi, pa ak nadje, dobiva 7 interneta.


Povrtne bajke, epizoda 6: Češnjakove laži / Yasai no yousei dai 6 wa: Garlic no uso
Noriyuki Ohmi, Hiroaki Matsu
Japan, 2006, digiBeta, 5'


Ovo je jedna preslatka djecja prica, super neko povrce vile i mali cesnjak radi sranja i slatkooo. 10/10


Fantastična odiseja doktora Zodiaka
Matija Pisačić
Hrvatska, 2008, Beta SP, 10' 10'


Ovo je domace? Aj dobro. Zagreb u '70ima di tip je doktor i rjesava ljudima zelucane probleme implodiranjem svjeta kroz zeludac oboljelog. Crtez me ubijo u pojam svojom ruznocom, al aj, dovoljno je cudan da bude zanimljiv. 6/10


Nakon toga smo izisli na cestu di nam se pridruzijo Glupinickname pa smo malo pricali a malo bili odusevljeni nekim shpanjolkama koje su svirale na cvjetnom. Naoruzani jos jednim cinikom, krenuli smo na dodjelu nagrada...



Dodjela Nagrada!
Tu turu ru tu tu tuuuu

Posto se meni neda kopipejstat jos to, zamislite da sam stavio "I onda su puno srali nekih govorancija" izmedju svake recenice

Prvo su srali neke govorancije. Onda su pozvali djecu koja su odabrala 'Moj sretni završetak' koj ja nisam gledo jer je bio taj dan ujutro. Pizdu mater i obaveze, propustim jedan dan i ne vidim pobjednika. Ak premjeste animafest iduce godine u madjarsku, niko nebu sretniji od mene jer cu onda moc otputovat pa makar spavo na cesti, bar me niko nece jebat sa svojim problemima dok sam ja na godisnjem

Glupinickname je tu lukavo primjetio da to prekrasno slovo A od aluminijske folije ne znaci puno kad se stavi kraj drugih trofeja jer zgleda ko nagrada za financijera godine u nekoj korporaciji i da bi bilo bolje da su napravili nagradu u obliku profesora baltazara il neceg takvog.

Nakon te krasne nagrade, na pozornicu su izasli neki studenti animiranog filma. Jednog od njih cak i poznam pa mi je bilo zao sto nisam bil u prvih par redova da ga podjebavam. Moram tu usput napomenut da mrzim pripremljene poeticne govore u kojima ljudi sa papira publici prenose svoje izmisljene osjecaje. Katashtrumpfno. Nagradu "Dusan Vukotic" dodjelili su filmu 'Neodoljivi osmjeh', a to je ono sa stjuardesom u avijonu i to je bilo zakon

Glavnu su dobile 'Sestre Pearce', a nagradu publike je dobio 'KJFG No. 5', najbolji film ikad. Jos su neki ljudi dobili neke podvrste nagrada, al koga briga za to, ak vas zanima, trazite po animafest.hr, nemojte mene jebat s tim. Ne pisem ja ovo da bi nekog informiro, neg sam vise ko one novine 24 pa serem bezveze tek tolko da nekaj bude natipkano.

Photobucket

Kao secer na kraju, izisho je onaj emo chicha od prosle godine kaj me savjetovo da se mogu uguzit za novinarsku akreditaciju. Emo chicha je naravno bijo emo i sav je bio nezadovoljan pa se nesto sve zahvaljivo nekim ljudima za koje ja nikad cuo (osim onog Marusica kaj je crto pdv-ove, za njega sam bio prisiljen chut, njemu se zahvalio kaj mu je dao dirigencki pendrek i dabogda se vise nikad ne vratio). Poslje su se svi zgrazali kak je on jako zvrjedjo neke jako popularne ljude. Neznam zakaj tak misle, to kak je on to isprico ja smatram normalnim razgovorom... Bar se ja tak razgovaram s ljudima, kajaznam

No da, animafest je tada bijo gotov, pogledali smo jos jednom pobjesdnike, neko je malo zajebo jeku kod prikazivanja
sestri pearce, a napokon sam imo priliku pogledat i "moj sretni zavrsetak" koj je stvarno bio dobar te sam jos jednom odgledo kjfg no.5 koj je najbolji film ikad i skoro pa opasno konkurira onom ahhhhhhh.swf koji garantira sate i sate senzualnog uzitka svim gledateljima i slusateljima

I to je sve od animafesta za ovu godinu. Ja se nadam da cve bit iduce i da cu znat na vrjeme i da se nece triput predomislit jel bu ga bilo il bu ga nebilo. Evribadi, ajbok

- 22:00 - Komentiruj (5) - Isprintuj - Zlinkuj