Komentari On/Off

Stalk me on twitter

Linkovi, djeco:

Gnu

Moj dijo svemira
Koalicija.net

Real ultimate power!!!
Planewalker

-Saturday morning breakfast cereal
-Alien Loves Predator
-Something Positive
-Order of the stick
-Percy the chicken
-Lumen&Kremen
-Monkey island
-Sob Sa Sobom
-Partially Clips
-Overkloking
-Kolumbo
-Atland
-Elftor
-XKCD
-PvP

Kset
Rasta Ites
Kamosutra

Mail me!


Blogovi koje pratim povremeno a nisu neki koji crtaju i to, ti su malo nize
Glupinickname 2
Tantarantacha
At the diner
Ribac

Crtachi i sl.:

Robert "Bob" Solanovic
Dubrafko Matakovic
Enrique Fernandez
Sideshowmonkey
Lewis Trondheim
Wayne Reynolds
Prokleti Bambij
Tony DiTerlizzi
Frano Petrusa
Nenad Barinic
Tomaz Lavric
Dario Kukich
Chris Riddell
Matt Wilson
Vinod Rams
Betsy Bauer
Matt Dixon
Paul Kidby
Crab Fu
Xaxaxa
Svagi
Ja

Animafestovi
Animafest 2004

srjeda
chetvrtak
petak

Animafest 2005

Utorak
Srijeda
Cetvrtak
Petak
Subota

Animafest 2006

Ponedjeljak
Utorak
Srijeda
Cetrtak
Petak
Subotnja dodjela
Epilok

Animafest 2007

Utorak 1
Utorak 2
Srijeda
Cetrtvak
Petak
Subota
Nedjelja

Animafest 2008

Subota 1
Subota 2
Nedjelja
Ponedjeljak
Utorak
Srijeda 1
Srijeda 2
Cetvrtak+dodjela
Epilog


ENT3RATYR0WNPUR2UNALRiSQ


Velki banner ono e

05.06.2008., četvrtak

Animafest - srjeda 1

Srjiedaj

I naravno, nemrem ja bit na godisnjem/animafestu cjelo vrjeme jer kaj bi to bilo tak, od jutra skakucem nekam i radim pizdarije, propustio sam djecje u 3 pa cu sad probat popisat kaj se desilo jucer kolko stignem, a kaj ne stignem, budem sutra... Daklem, srjeda...

Btw. sretnem ja Icepicka jucer i kaze on meni "jel znas da propusnica za cjeli festival ne vrjedi za gliptoteku?". Ma da, kaj zbilja? Aj mislio sam da je samo meni to odvratno, glupo i pokvareno, al cini se da nisam jedini neg ima jos neko (ukljucujuci i bilokog kom sam to spomenuo, al to su sad detalji)

Djecji 5

Na djecje sam, po obicaju, kasnio, al ovaj put rekordnih 15ak minuta pa sam propustio psceci zivot i Herzog&cudovista (koj je vec bil u glavnom natjecanju i dal sam mu 7/10)


Rupe na polu / Pole Hole
Alexei Alekseev
Mađarska, 2007, digiBeta, 3'35''


Ovo sam upo tek na pola, al je super zgledalo sa nekim sovama prespaljeno. Za radnju nemrem puno rac, al evo za izgled 8/10

Vojnik i smrt / Soldat i smert
Eduard Belyaev
Rusija, 2006, Beta SP, 13'15'' (Veliko natjecanje 2)


"rusija dobra zemlja..."... Opet vojak i smrt. Sad mi vec rusi pocinju ic na zifce sa svojim bajkama, nagledo sam ih se jedno 10 ovaj tjedan i od toga je skoro pola bilo reprize. 0/10


Crvljani / Mitoyennetés
Hélčne Friren
Francuska, 2006, Beta SP, 5'20''


Bube na zoharu/autobusu odu do neke zmazane sobe i gledaju u jednoj kutiji muzej di su nastale njihove licinke. Radnja je manje vazna, al super sve zgleda pa evo 10/10 jer mi je bil najbolji taj dan


Cyber
Stefan Eling
Njemačka, 2007, Beta SP, 5’05’’


Evo jos jedan zabavni, tip sjedi u stolcu doma u dnevnom borafku i tako putuje i vozi se posvuda a zapravo je doma. 8/10


Hrast i trska / Le chęne et le roseau
Laureline Lavandier
Francuska, 2007, Beta SP, 3'54''


Neki shash i drvo i neke pizde materine i nis se ne desi. 0/10


Bolesni od ljubavi / Liebeskrank
Špela Čadež
Njemačka/Slovenija, 2007, 35mm, 8'30'' (Studentsko natjecanje 4)


Opet onaj sa srcem, al aj dobar je. 7/10


Čistač / The Cleaner
Dustin Rees
Švicarska, 2006, 35mm, 2'44''


Tip cisti po cesti a iza neki drugi tip ima ljubavnih veselja i poteskoca. Nisam shvatio poantu te povezanosti, al evo mu 6/10 jer eto




Studencko 5

Ono sto mi se svidja kod centrala je sto u predvorju pitchi onaj prvi album od fun loving criminals koj sam ja najvolijo kad sam bil manji. Na uvodnom govoru sam cak ovaj put cuo korisnu imformaciju. Poslano je 600 i nesto radova a od toga odabrano 79 da budu u studenckom natjecanju. Neznam tocno zapravo zasto je to korisno, al je zanimljivo valjda


Svinut / Crooked
Tali Gal-on
Australija, 2007, Beta SP, 1'05''


Neko drvo naherreno i baba ga proba ispravit pa odustane a drvo ju onda podrpa. Kraj. 2/10


Doksologija / Doxology
Michael Langan
SAD, 2007, 35mm, 6'10''


Experimentalni (-5) sa par guba shtoseva (+2) i dobrom muzikom (+2) te nisam primjetio ekologiju (-0) = 4/10


Drijemež / Nap
Pooja Pottenkulam
Velika Britanija, 2006, Beta SP, 4'


Mama drjema a djetetu dosadno pa ju naopkon nekak zbudi i onda se pes tamo legne. Simpa. 7/10


Ne plači, Myung-Ja. Šminka će ti se razmazati / Don’t Cry, Myung-Ja. Your make-up is removing.
Yoon-Kyoung Jin
Južna Koreja, 2007, DV, 9'


Prvo je dosla autorica i sve joj nesto bilo neugodno sto je tu. I treba joj bit. Boze crtica ocajnoga. Sve neka drama i nis se ne desi i zena punmo place, a jos je i zvuk uzas. 0/10


Krugovi / Circles
Jonathan Shohet
Izrael, 2006, Beta SP, 7'57''


Experimentalni. Tip brije na drogi po noci, prvo doma pa po cesti i onda gol doceka jutro. 1/10


Slijepa pjega / Blind Spot
Johanna Bessiere, Cécile Dubois Herry, Simon Rouby, Nicolas Chauvelot, Olivier Clert, Yvon Jardel
Francuska, 2007, Beta SP, 3'16''


"Slijepa pjega". Koji kreteni nepismeni, kakva kurceva pjega? Il je to neki novohrvacki? No da, radi se o mirtvim kutovima kamere u ducanu zbog kojih lopov pobije pol ducana a za sve optuze babu. Duhovito. 9/10


Billovi gosti / Bill’s Visitors
Simon Deshon
Velika Britanija, 2008, digiBeta, 8'


Dva klinca kod nekog tipa pa mu nesto kopaju po stvarima i ukradu mu pazlu. Bla. 4/10


Gospodin Ando Šumski / Mr. Ando of the Woods
Takashi Taniguchi
Japan, 2006, DV, 5'


Neki debilni ljudski superheroj sa retardiranim izjavama koj se pravi da je pingvin kako ga zivotinje nebi mrzile. Zakonj! Mislim da sam za taj glaso


Treći svijet / Terzo Mondo
Tom Van Gestel
Belgija, 2007, Beta SP, 7'


Uuu, ovo je 3D al je preslatko i sve je nekak odozgora ko da igram settlerse. I bjelac se odseli medju crnce, a crnac medju bjelce i tu krecu sranja. Odlicno je i duhovito i covjek iz njega nauci nesto ak je debilan. 10/10



Meso / Fleisch
Katarzyna Kijek
Poljska, 2007, Beta SP, 2'47''


Apstraktni neki s tehnom di ljudi rade pa kupuju meso i onda ga koriste ko elektroniku. Kako lukavo i suptilno. 0/10


Heather
Edward Suckling
Velika Britanija, 2007, Beta SP, 5'


Neka drama o zeni koja povremeno poludi i onda otidje i pobije sve u procesu. Mnh 5/10


Golem
Alon Boroda, Ron Nadel
Izrael, 2006, Beta SP, 7'38''


Opet. 6/10 ovaj put, neznam kolko sam mu prije davo


Idol s tisuću prigovora – Mahdessi / L’idole aux mille reproches – Mahdessi
Jérémie Guneau
Francuska, 2007, Beta SP, 5'53''


Djete zapali cigaretu i onda zabrije i sve je nesto carobno oko nje i pretapaju se boje i cudovista izlaze iz zidova... Ocu i ja takvu cigaru! 6/10


Ubojstvo / Murder
Son Ye-eun, Kim Bong-seop, Nam Tack-woo, Moon Ye-joon, Ham Eun-sun
Južna Koreja, 2007, digiBeta, 6'56''


Neki kao horor od plastelina al mi je islo na zifce kaj se prevec fura na twin peaks. 2/10


I najljepsi dio je sto je neko zgubio staedlerov pseudo-rapidograf 0.5 bas na podu ispod mene pa sad imam jednu ljepu i kvalitetnu crtalicu za sve svoje shkrabajuce potrebe. Jupii

A sad odo ja na zadnje studencko i dodjelu nagrada. Ostatak jucerasnjeg programa i ovo danasnje sto cu gledat bum valjda sutra natipkal. Ajbok

- 16:30 - Komentiruj (0) - Isprintuj - Zlinkuj